Pentru o accesare mai uşoară şi mai rapidă a destinaţiilor sunt salvate ultimele locaţii căutate şi poate fi întocmită o listă cu locaţii favorite. Alături de aceastea pot fi salvate rute şi rulate apoi în modul demo. Zoom-ul şi navigarea pe hartă sunt rapide, ecranul tactil fiind unul de calitate. Modelul primit la test avea matricea sensibilă la atingere puţin decalibrată. Am căutat în van o funcţie de recalibrare în opţiunile meniului. Nu putem decât să sperăm că problema a fost singulară, iar unitatea primită la test este un sample.
În ciuda unui sistem de căutare destul de bun al numelor de străzi şi oraşe, am resimţit puţin lipsa unui mod predictiv. De asemenea, producătorul a ţinut să sublinieze modul de recunoaştere fonetică a numelor unor locaţii, de care dispune noua serie Moov. Noi nu prea am înţeles cum funcţionează. Dacă nu ştiam că denumirea capitalei austriei în limba nativă se scrie cu W, nu am fi găsit în veci oraşul în lista afişată.
În traficul din Bucureşti, probabil cel mai infernal din ţară, Mio Moov 360 este un partener de încredere. Trebuie doar să aveţi în vedere că atunci când el afişază mai puţin de 20 m până la străduţa pe care trebuie să intraţi, probabil sunteţi deja în dreptul ei. În timp, vă veţi obişnui cu măsurătorile lui. Un alt capitol la care precizia este puţin deficitară este viteza afişată. Aceasta rareori s-a apropiat la mai puţin de 2-3 km/h de cea citită pe vitezometru.
Capacităţile Bluetooth ale sistemului GPS s-au dovedit a fi foarte bune. Conectarea la telefoanele mobile s-a realizat fără probleme. Calitatea semnalului audio în ambele direcţii a fost bună, difuzorul încorporat având un volum suficent, iar microfonul din dotare fiind plasat chiar pe faţa dispozitivului. De asemenea trebuie să lăudăm şi ecranul LCD care a fost lizibil chiar şi în condiţii de lumină naturală foarte puternică. Unghiurile de vizibilitate laterale sunt bune, dar asta nu este neapărat o problemă pentru un dispozitiv care ar trebui să fie totdeauna îndreptat spre şofer.
Nu vom comenta prea mult pe tema comenzilor vocale deoarece nu suntem fanii unor asemenea monologuri. Cea mai mare parte a timpului de testare în trafic, domnul sau domnişoara din spatele ecranului de 4.3” au fost reduşi la tăcere. Se ştie că un sistem de navigaţie prin GPS trebuie alimentat în tot timpul utilizării, iar bateria internă ar trebui folosită doar în cazuri speciale. Autonomia reală a lui Moov 360, cu iluminarea ecranului la nivelul maxim şi fără comenzile vocale activate, a fost mai mică de o oră.