Un dealer Nissan din Spania a vândut, în premieră pentru industria auto din Europa, o maşină pe Twitter, a anunţat compania japoneză. Utilizatorul reţelei de microblogging Raul Escolano a folosit hashtag-ul #compraruncocheportwitter („Cumpără o maşină pe Twitter”), prin care i-a promovact pe producătorii şi dealerii auto din Spania să-i vândă un automobil prin intermediul acestei platforme.
Antamotor, un dealer Nissan din A Coruña, a răspuns provocării. Firma a folosit aplicaţia Periscope pentru a-i oferi lui Escolano un tur virtual personalizat al modelului X-Trail.
Raul a publicat pe Twitter şi un sondaj în care le-a cerut urmăritorilor să voteze cea mai bună maşină din câteva modele selectate de el. Nissan X-Trail a câştigat cu 43% din voturi.
Cheile maşinii i-au fost livrate lui Escolano printr-un curier, iar maşina a fost ridicată de la cartierul general din Spania al Nissan.