Tesla nu reușește să își atingă obiectivele de vânzări și oferă reduceri semnificative pentru clienții care cumpără anumite modele.
Astfel, în SUA compania oferă o reducere de 7.500 de dolari pentru mașinile Model 3 și Model Y care sunt livrate în această lună, potrivit Reuters.
Tot pentru a impulsiona vânzările, Tesla a anunțat încărcare gratuită în rețeaua Supercharger pentru primii 16.000 de kilometri, la mașinile livrate în decembrie.
Promoțiile sunt neobișnuite, deoarece Elon Musk s-a opus de-a lungul anilor strategiilor de acest fel.
Imaginea companiei pare să fi fost afectată semnificativ de acțiunile miliardarului în funcția de CEO al rețelei de socializare Twitter. De atunci, acțiunile Tesla au scăzut cu aproximativ 40%.
Compania a mai încălcat recent una dintre „legile” lui Musk, care se opune promovării prin intermediul publicității tradiționale. Tesla a rulat o reclamă TV în China.
În aceste condiții, ultimul trimestru al anului se anunță din nou slab pentru Tesla după ce în perioada iulie – septembrie compania a avut o producție în exces de 22.000 de vehicule. Elon Musk a dat vina pentru situație pe banca centrală americană, care a mărit dobânda de referință, scumpind creditele.
Vești proaste pentru producătorul de vehicule electrice vin și de la clienții care au început să utilizeze camioanele Tesla Semi. Se pare că autonomia acestora este mult sub cea anunțată de producător.