Mașinile Tesla sunt printre cele mai „tehnologizate” vehicule de pe piață. Acestea au fost printre primele mașini electrice de serie și au fost întotdeauna conectate la internet pentru actualizări software, în timp ce au adoptat rapid tehnologii noi. Una dintre acestea a fost deblocarea ușilor din aplicația de mobil, direct cu telefonul, funcție care a reușit să le dea bătăi de cap șoferilor de Tesla de curând, când aplicația a avut probleme și nu funcționa.
Serverul aplicației Tesla de mobil a fost inaccesibil pentru câteva ore vineri, lucru care a dus la probleme în toată lumea pentru clienții companiei. Practic, aplicația nu se mai putea conecta la mașină, lucru care pentru unii a însemnat imposibilitatea de a putea intra în mașină sau de a o porni.
Aplicația afișa eroarea „500”, care înseamnă că serverul nu este accesibil. Problemele au fost raportate atât în SUA, cât și în Coreea de Sud, lucru care sugerează că nu a fost un incident izolat. Elon Musk a răspuns la un tweet al unui client nemulțumit, spunând că se fac verificări.
Checking …
— Elon Musk (@elonmusk) November 19, 2021
Rezolvarea a venit la câteva ore, după ce Tesla a împins un nou update pentru aplicația de mobil către telefoanele utilizatorilor prin App Store și Google Play. Aceasta a permis din nou conectarea aplicației la mașină și toate funcțiile pe care aceasta le asigură.
Desigur, cei care aveau la ei cardul de acces în mașină, au putut să folosească mașina în mod normal, însă promisiunea aplicației Tesla este că poți uita complet de „cheie”, pentru o experiență de utilizare fără astfel de „bariere”. Tehnologia avansată a demonstrat de multe ori că nu este infailibilă, iar în cazul mașinilor, indiferent cât de bine integrată este mașina cu o aplicație de mobil sau o cheie virtuală, tot este bine să ai la tine o cheie fizică, de siguranță.
sursa: Elektrek