Tesla a anunțat că introduce, în curând, autentificarea în doi pași pentru conturile utilizatorilor. Măsura suplimentară de securitate vine „jenant de târziu”, după cum a recunoscut șeful companiei, Elon Musk.
Anunțul vine după ce mai mulți oameni au reușit să exploateze vulnerabilități în software-ul vehiculelor Tesla.
Sorry, this is embarrassingly late. Two factor authentication via sms or authenticator app is going through final validation right now.
— Elon Musk (@elonmusk) August 14, 2020
Utilizatorii au cerut de mai mult timp modalități mai bune pentru a-și proteja conturile Tesla.
Citește și: Prima mașină electrică produsă în serie în Rusia costă mai puțin de 5.500 de euro
Autentificarea în doi pași aduce un nivel suplimentar de securitate. Pe lângă numele de utilizatori și parolă, utilizatorilor li se cere introducerea unor coduri, care pot fi primite prin SMS, e-mail sau într-o aplicație de autentificare dedicată. Potrivit studiilor, majoritatea celor care au activată caracteristica preferă să primească prin SMS codurile.
În SUA, doar 26% dintre companii oferă autentificarea în doi pași.
Inițial, Tesla își stabilise să intoducă această caracteristică anul trecut.
Tesla a ocupat prima poziție în clasamentul celor mai populare mărci de vehicule integral electrice în prima jumătate a anului. Compania americană a avut o cotă de piață de 28% și a vândut aproape 179.050 de mașini în perioada ianuarie – iunie 2020.
Pe locurile doi și trei s-au situat Volkswagen Group și Renault-Nissan Alliance, cu 124.018, respectiv 84.501 de unități livrate.
Sursa: Electrek, Cleantechnica