Cei aproape 200 de experţi şi speakeri internaţionali care vin la Bucureşti săptămâna viitoare, pe 14 şi 15 iunie, nu vor prezenta publicului iCEE.fest nu doar cele mai noi tendinţe în digital, ci si modul în care tehnologia e folosită pentru amplificarea creativităţii si a interacţiunii consumatorilor cu brandurile.
Iată 10 tendinţe pe care le veţi putea vedea, exemplificate cu tot atâtea studii de caz realizate de companiile care vor prezenta pe scenele festivalului.
1. Graniţa dintre real si virtual dispare
Noile tehnologii permit ca un gamer să concureze, pe bune, cu un pilot de curse în timp real. Iată o nebunie tehnică si creativă realizată de Unit 9.
Aceeasi companie realizează si alte proiecte spectaculoase precum acesta, în care apa a „prins viaţă”:
2. Experienţe interactive de gaming si entertainment în AR, combinate si cu televiziunea „tradiţională”
În curând vom putea privi show-uri si competiţii sportive pe masa din sufragerie. Un proiect spectaculos al celor de la Rewind, pentru Redbull:
3. Realitatea mixată, cu elemente combinate de AR si VR
Filmările volumetrice produc „magie multidimensională”. Iată căteva exemple, via Dimension Studio:
4. Integrarea publicului în film: „Ghost in the shell” – o experienţa VR, de la REWIND
Pentru realizarea „Ghost in the shell”/ VR, REWIND a colaborat cu Oculus, Paramount şi Dreamworks.
Rezultatul? Noţiunea de “spectator” se schimbă: publicul poate fi parte din acţiune:
5. Arta tridimensională, în realitate virtuală: Phelps Vs. Shark, de la Discovery VR
Discovery şi artistul Wesley Allsbrook au combinat Realitatea Virtuală, arta şi ştiinţa pentru a descrie momentul în care cel mai important înotător al tuturor timpurilor, Michael Phelps se confruntă cu cel mai puternic prădător al oceanelor.
6. Producţii grandioase pentru captarea atenţiei consumatorilor
Produsă de regizorul spaniol Pedro Martin-Calero, BBH London a creat o poveste care i-a adus alături pe Maradona, Cafu, Effenberg şi Vicente del Bosque. Toate acestea, în pregătirea CM de fotbal din Rusia.
7. Experienţele “extreme” nu mai implică riscuri. The Slide: o vedere 360°/ VR, de la Happy Finish
The Shard este cea mai înaltă clădire din Marea Britanie, atrăgând vizitatori din întreaga lume.
Happy Finnish a dorit să îmbunătăţească vederea deja spactaculoasă, adăugând elemente de Realitate Virtuală. Iată ce a ieşit:
8. Interacţiunea diectcă cu produsele, înainte de achiziţie, e posibilă acum prin tehnologiile AR
Telefoanele smart şi tabletele pot funcţiona, prin realitate augumentată, ca o oglindă interactivă. Fetelor, ce ziceţi? 😉
9. Într-o lume dominată de social media, real-time marketingul e în crestere
Un exemplu: elemente din social media cu efect direct în preţul produselor: Campania Hungerithm, de la MediaCom.
Cu un algoritm care monitorizează starea de spirit online, Hungerithm e o campanie care a avut rezultate remarcabile: 67% creştere a vânzărilor. O idee premiată cu Gold, la Cannes Lions.
10. Umorul si curajul funcţionează în continuare
La final, o veste bună: tehnologia nu oferă soluţii pentru orice. Uneori, e suficient umorul si curajul.
Campania BBH London pentru ABSOLUT nu are nevoie de prea multe comentarii:
Interactive Central and Eastern Europe Festival – iCEE.fest – se va desfăşura la Bucureşti săptămâna viitoare, pe 14 şi 15 iunie.
Toate detaliile despre bilete disponibile, AGENDA şi speakeri le găsiţi pe site-ul oficial.
Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susţinători BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si alţi parteneri.