Când vine vorba de fidelitate față de mărcile pe care le promovează, puțini artiști se pot compara cu trupa K-pop Blackpink.
Fetele – Jisoo, Jennie, Rosé și Lisa – refuză să facă selfie-uri cu fanii care utilizează iPhone. Asta deoarece Backpink are un contract de promovare încheiat cu cel mai mare jucător de pe piața globală de smartphone-uri, Samsung.
Compania lansează frecvent ediții „Blackpink” ale produselor sale. Printre acestea se numără smartphone-uri, ceasuri și căști true wireless.
Galaxy A80 Blackpink Edition will be available in Singapore from August 1 https://t.co/7NPXDkMZPd #BLACKPINK
— SamMobile (@SamMobiles) July 30, 2019
Produsele apar în multe dintre videoclipurile formației, dar și pe conturile lor de social media. În clipul piesei „Kill This Love”, Jisoo poartă Galaxy Buds, Rose are la mână un smartwatch Galaxy Watch Active, iar Jennie și Lisa afișează câte un smartphone Galaxy S10+.
În februarie, anul acesta, Samsung a lansat versiuni „Blackpink” pentru telefoanele din Seria Galaxy S20.
Parteneriatul dă roade. O reclamă la Galaxy Note20 în care apare vedeta K-pop Jennie a generat 14 milioane de vizualizări pe YouTube, în doar două luni.
Tot Jennie a fost implicată într-un incident anul trecut. Când un fan a vrut să își facă un selfie cu ea, artista l-a refuzat, deoarece avea un iPhone. „iPhone nu, Galaxy… Samsung”, i-a spus ea. Tot Jennie a oprit-o pe Jisoo cu alte ocazii când a vrut să își facă selfie-uri cu terminale marca Apple.
Sursa: South China Morning Post