Branduri media de top la nivel global şi-au trimis delegaţi-speakeri la iCEE.fest Bucureşti

Branduri media de top la nivel global şi-au trimis delegaţi-speakeri la iCEE.fest Bucureşti

Jucători de top ai industriei globale de conţinut media, ca The New York Times, AOL, BBC, L’Espresso, Le Figaro, la Repubblica sau News Deeply, vor dezbate la Bucureşti, săptămâna viitoare, subiecte importante precum ştirile false şi competiţia dură cu giganţii globali pentru atragerea de venituri.

 

„Este unul dintre motivele pentru care ediţia de anul acesta a iCEE.fest (Bucureşti, 15-16 iunie) va avea o abordare specială atunci când vine vorba despre zona de conţinut. O scenă va fi dedicată marilor jucători globali care produc conţinut de calitate”, precizează organizatorii iCEE.fest.

 

 

Termenul de „fake news” are o semnificaţie aparte în Statele Unite (alegerile prezidenţiale de anul trecut au stat sub semnul acestui pericol), astfel că la dezbaterea de la cea de-a 6-a ediţie a festivalului dedicat tehnologiei digitale şi Internetului vor participa speakeri şi companii implicate direct în lupta cu ştirile false.

 

În a doua zi de iCEE.fest, pe 16 iunie, în Focus Stage 3 va avea loc sesiunea „Jurnalismul şi Conţinutul de Calitate ca Model de Business în Era Ştirilor False”. De la ora 10.00, pe scena din cadrul Grand Cinema & More vor urca:

 

– Meagan Lopez, Global Digital Business Director @ The New York Times

– Guy Hughes Wilson, VP/ Western Europe @ BBC

– Luis Quintana, Director of Branded Content and Native Ad @ Unidad Editorial

– Andrea Ianuzzi, Digital Lab Editor @ L’Espresso

– Bob Bierman, Chief Revenue Officer @ News Deeply.

 

Apoi, de la 12.45, Sophia Mcclennen va oferi o amplă analiză asupra situaţiei la zi în ceea ce priveşte „lupta jurnalism de calitate vs fake news”. În Statele Unite, „spectatorii ştirilor de satiră au dovedit că sunt mai bine puşi la punct cu ultimele informaţii decât cei care urmăresc posturile de ştiri tradiţionale”, a fost una dintre remarcile Sophiei Mcclennen. Associate Director în cadrul Pennsylvania State University’s School of International Affairs, Sophia a oferit un amplu interviu pentru icee.news, în care care a vorbit pe larg despre soluţiile prin care ştirile false pot să fie combătute cu succes.

 

Odată încheiat momentul dedicat ştirilor false, atenţia se va concentra asupra altor puncte importante care gravitează în jurul publisherilor. „De la 13.15, pe aceeaşi Focus Stage 3, Constantine Kamaras – membru al boardului IAB Europe – va fi gazda unei dezbateri de o maximă importanţă pentru toţi producătorii de conţinut”, mai arată organizatorii.

 

Potrivit acestora, preşedintele Consiliului de Administraţie al IAB Europa îi va avea alături pe:

 

– Marc Thomas, Managing Director – UK & Emerging EMEA Markets @ Taboola

– Meagan Lopez, Global Digital Business Director @ The New York Times

– Guy Hughes-Wilson, Vice President, Western Europe @ BBC Advertising

– Samuel Profumo, Chief Data Officer @ Le Figaro Group

– Luis Quintana, Director of Branded Content and Native Ad @ Unidad Editorial

– John Wittesaele, EMEA President @ Xaxis

– Aidan Joyce, CEO @ Oriel Ventures.

 

Nu vor lipsi giganţii internetului, în frunte cu Facebook şi Google, iar temelor deja consacrate, precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health li s-au alăturat anul acesta Smart Homes şi Fintech.

 

Festivalul iCEE.fest are loc în 15 si 16 iunie, la cinematograful din cadrul Băneasa Mall, în parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numără XAXIS, BCR, Volkswagen, EY şi Carrefour.

 

Go4it este partener media al evenimentului. 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult