Chiar dacă în România semnificaţia Black Friday s-a diluat foarte mult, deoarece evenimentul a fost „deturnat” de unele companii, care organizează reduceri sub acest nume în tot timpul anului, o analiză a agenţiei de marketing Today’s arată că cel mai mare interes pentru reduceri este manifestat de români vinerea. Astfel, indiferent de perioada pe care o aleg magazinele, cumpărătorii sunt interesaţi de oferte în special în această zi.
Today’s a remarcat în cercetarea sa o particularitate a pieţei din România. Dat fiind că nu există o zi fixă pentru Black Friday în fiecare an, românii nu ştiu foarte bine când anume vor fi reducerile. Din acest motiv, căutările apar destul de devreme şi multe sunt făcute cu scop informativ. Potenţialii cumpărători vor să afle la ce anume vor fi reduceri sau când va debuta campania. Multe căutări pe Google sunt şi de forma „la ce oră începe Black Friday“.
Astfel, pe 18 noiembrie, cea mai populară zi din 2016 pentru Black Friday, au fost trei vârfuri în căutările online. Cele mai multe au fost între 23:00 – 1:00, între 6:00 – 7:00 şi un al treilea pe seară, în jurul orei 19:00. Căutările au scăzut pe timpul weekendului, sâmbătă şi duminică, deşi multe magazine şi-au anunţat campanii de reduceri pentru toate cele trei zile.