Pandemia COVID a schimbat viețile a miliarde de oameni și a făcut un număr uriaș de victime. Astfel, puține branduri ar dori ca numele lor să fie asociat cu ea. O firmă, însă, veche de 40 de ani, a avut ghinionul să se numească Covid Inc.
Compania din statul american Arizona este specializată în echipamente, panouri și cabluri pentru industria audio-vizuală.
Când Organizația Mondială a Sănătății a anunțat numele noii boli, în februarie 2020, Covid Inc participa la o expoziție la Amsterdam. Potrivit șefului companiei, Norm Carson, participanții au început imediat după aceea să își facă selfie-uri la cabina Covid.
Din fericire pentru companie, care are site-ul Covid.com, produsele sale sunt vândute prin intermediul unor distribuitori, așa că majoritatea clienților nu interacționează cu ea.
Chiar și așa, situația a dat naștere la incidente hazlii. Unii oameni au intrat în curtea companiei și au cerut să le fie făcute teste COVID-19. Mai mult, mulți parteneri de afaceri și clienți nu se pot abține să nu sugereze noi sloganuri pentru firmă. Unul a propus: „Covid, noi l-am avut primii!”.
Potrivit lui Carson, afacerile nu au fost afectate de situație.
Inițial, fondatorii au vrut să îi dea firmei numele Vidco, de la Video Company, dar acesta era destul de comun. Cel care a propus varianta „Covid” a fost, surprinzător, un șofer de la UPS.
Sursa: NPR
CITEȘTE ȘI: