Elon Musk susține că Apple, principalul client de publicitate al Twitter, a ”revenit complet„ pe platformă

05.12.2022
Elon Musk susține că Apple, principalul client de publicitate al Twitter, a ”revenit complet„ pe platformă

Etapa cea mai „dureroasă” a restructurării business-ului Twitter este deja în urmă, dacă ne luăm după spusele CEO-ului Elon Musk, Apple, principalul client de publicitate al Twitter, reluând în mod integral relațiile comerciale cu platforma de microblogging.

Eliberată de „bagajul” de angajați neproductivi și cu controversele mediatice ieșind treptat din atenția publicului, Twitter pare că se îndreaptă în direcția dorită de șeful SpaceX, devenind o companie cu adevărat profitabilă. Sau, cel puțin, acesta este mesajul transmis de Elon Musk.

Mai degrabă precaut în luarea unei poziții, Apple nu a confirmat și nici nu a negat încetarea relațiilor de publicitate cu Twitter. De asemenea, nu a existat niciodată vreun indiciu că o încetinire a reclamelor contractate de Apple s-ar fi datorat controverselor pe tema achiziției Twitter de către Musk, sau simple variații apărute la final de lună.

Cert este că Elon Musk a vizitat centrul Apple Park în cursul zilei de miercuri pentru a se întâlni cu CEO-ul Tim Cook. Întâlnirea a decurs bine, Musk declarând public că Apple nu a plănuit niciodată să elimine Twitter din App Store. La scurt timp după întâlnire Musk a confirmat că Apple și-a intensificat din nou publicitatea pe Twitter, totodată reamintind că Apple este cel mai mare agent de publicitate al companiei, de aceea este o relație importantă de urmărit în timp ce alți agenți de publicitate își întrerup cheltuielile.

Comentariile lui Musk de astăzi vin după ce un raport de la Washington Post la începutul acestei săptămâni a indicat că Apple a „cheltuit aproximativ 131.600 USD pe reclame Twitter între 10 noiembrie și 16 noiembrie, în scădere de la 220.800 USD între 16 și 22 octombrie, cu o săptămână înainte de Musk. a închis Twitter-ul.”

Urmând declarațiilor oferite de Musk, îndulcirea relațiilor cu Apple probabil că va îndupleca și alți jucători din industria de publicitate să reia relațiile comerciale cu Twitter. Cât despre „celelalte probleme” rămase după plecarea în masă a angajaților, rezolvarea ar putea să nu fie la fel de ușoară, platforma confruntându-se cu o creștere fără precedent a abuzurilor de tot felul, de la discursuri care incită la ură, până la propagarea necontrolată a mesajelor spam și postarea de conținut piratat.

Tags:
Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult