Veniturile şi profiturile companiei Facebook au crescut semnificativ în cel mai recent trimestru fiscal al companiei, datorită veniturilor produse de anunţurile de publicitate pe platforma de socializare, crescând şi numărul utilizatorilor reţelei, relatează BBC News.
Profitul Facebook a înregistrat o creştere de 71%, ajungând la 3,89 miliarde de dolari. Compania a raporttat venituril de 9,3 miliarde de dolari în perioada aprile-iunie, în creştere cu 45% comparativ cu perioada similară din 2016.
Peste două miliarde de oameni, adică peste un sfert din populaţia lumii, se autentifică lunar pe reţeaua de socializare, aspect ce atrage venituri foarte mari din vânzarea spaţiilor publicitare.
„Am avut un al doilea trimestru bun şi o primă jumătate de an la fel de bună”, a declarat Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook.
În ultimele luni, Facebook a adăugat pe toate platformele şi aplicaţiile sale mai multe anunţuri publicitare, din moment ce alte reţele de socializare, precum Snapchat, devin tot mai competitive.
În plus, şi acţiunile Facebook au crescut în mod constant în acest an. Compania a anunţat că anunţurile publicitare de pe telefoanele mobile reprezintă 87% din venturile sale de publicitate.
Facebook s-a dezvoltat constant în fiecare an, având în prezent peste 20.000 de angajaţi.
Reprezentanţii Facebook au anunţat că numărul utilizatorilor activi la sfârşitul lunii iunie era de două milioane, cu 17% în plus faţă de anul trecut.
Sursa: Statista