Pe locul doi în topul celor mai mari producători smartphone, depăşind Apple în lunile iunie-iulie 2017, Huawei anunţă atingerea pragului de 100 milioane telefoane mobile livrate în 2017, cu mult înainte ca anul să fi ajuns la final.
Potrivit companiei, grosul vânzărilor este reprezentat de telefoane low-end şi mid-range livrate consumatorilor din Europa, piaţa din China şi alte ţări asiatice. Deosebit de importante pentru companie sunt seriile Mate şi P series, acestea urmând să fie extinse cu noi membrii în cursul lunilor următoare.
Anul viitor, Huawei ţinteşte şi o consolidare a ofertei de telefoane high-end, mult mai atractive din punct de vedere al marjei de profit. Pentru scopul propus, compania mizează pe eforturile unei echipe de 10000 angajaţi la nivel global, care desfăşoară activităţi de cercetare şi dezvoltarea portofoliului de produse.
Comparat cu 2016, Huawei anunţă o creştere anuală de 19% a livrărilor, raportată unei creşteri de 30% a veniturilor realizate în perioada ianuarie-septembrie 2017.