Huawei a livrat 153 de milioane de smartphone-uri în 2017, potrivit directorului executiv al companiei, Ken Hu. Veniturile din această activitate au crescut şi ele cu 15%, la 600 de miliarde de yuani.
Totuşi, potrivit
Bloomberg, acesta a fost cel mai mic avans al veniturilor consemnate de Huawei din vânzarea de smartphone-uri din ultimii patru ani. Se pare că lucrurile nu au mers foarte bine în ultimele trei luni ale acestui an. Cererea pe final de an pentru smartphone-uri Huawei, Oppo şi Vivo a fost mai slabă decât s-au aşteptat companiile chineze, astfel încât au fost nevoite să reducă stocurile.
Deşi impresionant, numărul de unităţi livrate de Huawei nu a fost suficient de mare pentru a ocupa locul doi pe piaţa globală de smartphone-uri. Pe această poziţie s-a situat tot Apple.
Compania chineză se pregăteşte, însă, să atace piaţa din SUA şi va anunţa, la salonul de electronice CES 2018, parteneriate cu operatorii telecom din America. Primul terminal care va ajunge în Statele Unite va fi phablet-ul Huawei Mate 10.
Compania va lansa un nou smartphone vârf de gamă, numit probabil Huawei P11, cel mai probabil cu ocazia Mobile World Congress 2018, care se va desfăşura la Barcelona la sfârşitul acestei ierni.