Huawei şi-a propus să depăşească Apple şi să devină numărul doi pe piaţa globală de smartphone-uri în următoarele trimestre, după Samsung. Pentru a-şi atinge obiectivul, compania chineză va deschide 15.000 de noi magazine fizice, în toată lumea.
Huawei şi-a stabilit un obiectiv ambiţios în 2016 în ceea ce priveşte vânzările de smartphone-uri: 140 milioane de unităţi. Asta după ce anul trecut Huawei a fost primul brand din China care a reuşit să vândă mai mult de 100 milioane de unităţi într-un an.
Compania are deja aproximativ 35.000 de magazine proprii, dintre care 11.000 sunt în China, 6.500 în alte ţări din Asia, 1.500 în America de Sud şi 6.200 în Europa. În ciuda numerelor impresionante, şeful diviziei consumer a Huawei, Richard Yu Chengdong, a spus că aceste magazine sunt „departe de a fi suficiente”.
Prin comparaţie, Apple are aproximativ 480 de magazine fizice.