LG a anunțat că își schimbă logo-ul și întreaga identitate vizuală. Chiar dacă diferența nu este una majoră, compania sud coreeană spune că a schimbat culoarea oficială a brand-ului, a realizat un logo mai plat și a schimbat font-ul folosit pentru logo-ul LG. Motivul pentru care aceste schimbări au fost făcute este modernizarea, pentru a se adresa mai bine și noilor generații, păstrând însă legătura cu clienții mai vechi.
Ai putea să nu observi diferențele între noul logo și cel vechi. În continuare logo-ul LG reprezintă o față, însă literele L și G sunt mai subțiri, iar totul este complet plat. Avem logo-ul pe un fundal roșu, iar compania a folosit o nuanță pe care o numește LG Active Red. Aceasta va fi de acum folosită pentru toate produsele din portofoliul său și dorește să aducă o atmosferă mai „dinamică și tinerească”.
De altfel, logo-ul va putea fi animat în diverse feluri, în comunicarea oficială, probabil în clipuri de prezentare sau pe site-urile oficiale. „Fața” LG va fi mult mai expresivă și interactivă, putând realiza diverse expresii. Aceasta ar trebui să fie o metodă de a comunica mai eficient cu Generația Z.
„Cu un brand puternic și consistent putem să comunicăm mai bine propunerea noastră de valoare și identitatea unică, care îmbină armonios inovația și căldura. Prin implementarea noii strategii de brand, LG dorește să devină un brand iconic care rezonează cu consumatori care transcendă generațiile sau originile.”, a declarat William Cho, CEO al LG.
sursa: GSM Arena