Conturând un parcurs în general pozitiv pentru companie, cu o creştere de 14% a veniturilor şi 3.9% a profitului realizat, comparat cu perioada similară a anului anterior, bilanţul pentru intervalul Q2-2017 confirmă însă ratarea ţintei de venit prognozată pentru divizia Mobile. Principalul vinovat pare să fie noul vârf de gamă LG G6, care nu a reuşit să atragă vânzări suficient de bune pentru a duce pe profit divizia LG Mobile.
Cu profit de 557.49 milioane dolari, raportat la vânzări cumulate de 12.6 miliarde dolari, LG a ratat cu o marjă considerabilă prognozele anterioare fixate a 13.1 miliarde dolari vânzări / 654 milioane dolari profit.
Deşi oficialii companiei nu au intrat prea mult mult în detalii, analiştii de piaţă par să confirme cel de-al nouălea trimestru cu profit operaţional negativ pentru divizia LG Mobile, atribuit vânzărilor modeste care nu au putut acoperi costurile cu dezvoltarea şi promovarea vârfului de gamă dezvăluit în luna februarie la MWC. Astfel, potrivit estimărilor formulatge de S.R. Kwon, specialist al companiei de analiză Dongbu Securities, pierderile înregistrate în ultimul trimestru cu divizia LG Mobile ar putea atinge 86.5 milioane dolari.
Deşi nu a reuşit să aducă pe profit divizia Mobile, LG G6 este totuşi un vârf de gamă mult mai reuşit decât predecesorul G5, cu vânzări cel puţin rezonabile în multe pieţe de desfacere. Astfel, problema ar putea fi nu atât modelul G6, cât vânzările slabe obţinute cu restul produselor din oferta smartphone a companiei.