Lidl face o schimbare care ar putea ameliora problema cozilor lungi de la case

15.04.2021
Lidl face o schimbare care ar putea ameliora problema cozilor lungi de la case
Foto: Shutterstock

Retailerul german Lidl a instalat case de tip self-checkout în 30 de magazine din România. Măsura are potențialul de a ameliora, în spațiile respective, problema cozilor mari care se formează la casele de marcat cu casier. Mai mult, noile sisteme sunt mai rapide și mai sigure în pandemie.

„Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, au declarat reprezentanţii Lidl România, potrivit ZF.ro.

Citește și: Lidl, 19 aprilie: Produsele interesante care au intrat în oferta magazinelor retailerului

Lidl a început să instaleze noile case în noiembrie 2020, în București.

Alte lanțuri mari de retail au introdus deja tehnologia de câțiva ani. Printre acestea se numără liderul pieței, Kaufland, dar și Auchan, Mega Image și Carrefour.

Casă de tip self-checkout la IKEA (Foto: Wikipedia)

Potrivit sursei citate, niciun lanț de retail din România nu are astfel de case instalate în toate unitățile.

Lidl are aproape 300 de magazine fizice în România și nu are încă un magazin online.

Dacă la noi magazinele abia acum își digitalizează magazinele, peste ocean companiile au trecut la un nou nivel în comerțul offline. Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a anunțat un cărucior de cumpărături inteligent, care știe ce pun utilizatorii în el. Astfel, dispozitivul recunoaște produsele, iar clienții pot plăti fără să mai fie nevoie să treacă pe la un casier.

Citește și: Produse interesante din oferta actuală a Kaufland. Soluții pentru lucrul cu apa

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult