Magazinele Lidl și Kaufland din România vor introduce, începând cu luna martie, un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul înconjurător.
Bonul, realizat din hârtie specială, are o tentă albastră și este fabricat fără coloranți chimici. Hârtia este rezistentă la apă, grăsimi, lumina soarelui și îşi pierde foarte greu lizibilitatea odată cu trecerea timpului. Mai mult, materialul provine dintr-o sursă sustenabilă. În plus, bonul este reciclabil.
Citește și: Gadgeturi utile care se găsesc în oferta Lidl în această săptămână
Companiile au anunțat şi că ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat, renunțându-se la folosirea de plastic pentru gruparea rolelor. Astfel, grupul care deține Lidl și Kaufland, Schwarz, va va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an.
„Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent şi mai prietenos cu mediul. Astfel, compania îşi reafirmă angajamentul în direcţia sustenabilităţii”, a transmis Lidl.
„Începând cu luna martie, Kaufland România introduce treptat noul bon de casă ecologic şi durabil. Compania continuă astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumpărături să fie o activitate mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Totul pleacă de la culoarea noului bon: albastră”, a anunţat la rândul său Kaufland.
CITEȘTE ȘI:
Lidl introduce un smartwatch ieftin, marcă proprie, în ofertă. Preț și disponibilitate