Anul 2016 pare să fi fost unul foarte bun pentru serviciul de streaming Netflix, lansarea sa în toată lumea aducând o creştere cu 36% în venituri faţă de anul precedent. Succesul s-a datorat atât noilor abonaţi din toată lumea, care s-au alăturat serviciului, cât şi serialelor exclusive de calitate presărate de-a lungul anului, care au încurajat abonaţii să nu îşi închidă conturile.
Numai în cel de-al patrulea trimestru al anului 2016, Netflix a dobândit 7.04 milioane de abonaţi noi, o creştere importantă faţă de cei 5,59 milioane din anul 2015 în aceeaşi perioadă. 5.12 milioane dintre aceşti abonaţi dintre aceştia au fost din ţările noi în care serviciul este disponibil, nu din Statele Unite sau cele câteva ţări care beneficiau de acces înainte de ianuarie 2016. Veniturile companiei au fost de 2,48 miliarde în acest trimestru.
Netflix se pregăteşte să crească numărul de ore de conţinut original produs în 2017 la 1.000 de ore, o creştere semnificativă de la cele 600 de ore produse în 2016. Investiţia necesară pentru a mări numărului de producţii originală va creşte de asemenea la aproximativ 6 miliarde de dolari.
Întrucât serialele originale produse de Netflix se lansează sub formă de sezoane complete, disponibile în prima zi, compania se aşteaptă ca şi alte servicii şi canale de televiziune concurente să abordeze această strategie. HBO şi BBC au fost menţionate direct, întrucât ar putea să concureze mai uşor cu Netflix dacă serviciile lor de streaming online ar proceda la fel.