Profitul consemnat de Facebook în ultimul trimestru din 2017 a crescut cu 20% comparativ cu perioada similară din 2016, ajungând la 4,26 miliarde de dolari. Totodată, veniturile au crescut cu 47%, la 13 miliarde de dolari.
Compania a încheiat anul cu 25.105 de angajaţi şi 1,4 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună.
Cu ocazia prezentării rezultatelor financiare, Mark Zuckerberg, şeful companiei, a declarat că Facebook s-a concentrat în ultimele luni pe crearea unei atmosfere plăcute pe platforma de socializare. Printre măsurile luate s-a numărat reducerea numărului de clipuri video virale afişate în News Feed.
„Am făcut schimbări care au redus timpul petrecut de utilizatori pe Facebook cu 50 de milioane de ore pe zi”, a declarat Zuckerberg. Asta înseamnă că, în medie, un utilizator a petrecut cu 2,14 minute mai puţin timp pe Facebook.
Compania a prezentat rezultatele financiare la scurt timp după ce a anunţat că interzice reclamele la toate monedele virtuale, încercând astfel să combată escrocheriile şi fraudele.