RDS&RCS este cel mai mare furnizor de internet și televiziune prin cablu din România, cota de piață depășind 50% atât pe piața de internet fix, cât și cea a serviciilor de retransmisie TV. Fiind o companie atât de mare, aceasta este în continuă căutare de angajați în mai multe domenii, de la casieri și agenți de call center până la programatori, juriști si economiști. Iată care sunt salariile pe care compania le oferă angajaților aflați la început de drum, care candidează pentru un post la departamentul call center.
Pentru a obține informațiile prezentate în acest articol am folosit site-ul undelucrăm.ro, unde angajații curenți sau foștii angajați pot lăsa informații anonimizate despre postul pe care îl aveau, salariul, nivelul de experiență pe respectivul post și bonusurile pe care le primeau.
Aflăm pe această cală că Operator front office angajat la RDS&RCS câștigă în medie 2000 Lei, salariu net/lunar. Aceeași sumă este oferită și pentru poziția de casier, cât și dea ce Operator introducere/verificare/validare date.
Crescând nivelul, un angajat full-time pe poziția Suport tehnic level 2 câștigă 2500 Lei salariu net, angajatorul solicitând în schimb la angajare 3 ani de experiență anterioară în domeniu. Cu cerințe similare pa partea de experiență, un Operator Retele Telecomunicatii angajat la RDS&RCS obține un salariu lunar de 2500-2700 Lei. La același nivel a ajuns și un reprezentant vânzări cu experiență de 10 ani în domeniu.
Ajungând și la secțiunea care ne interesează, găsim poziția de Agent call center limba italiana, plătită cu salariul de 2500 Lei net, plus 400 Lei bonus lunar. Cei care optează pentru varianta de angajare part-time ca Operator call center și nici nu dispun de experiență anterioară în domeniu pot spera la o remunerație lunară de aproximativ 1000 Lei.
Deși implică un anume nivel de prestigiu, poziția de Inginer la RDS&RCS implică un salariu net între 2800 și 3600 Lei net, în funcție de experiența demonstrată.
Important de știut, sumele precizate nu includ bonusuri de performanță și tichetele de masă, acestea fiind acordate fiecărui angajat în parte, pe baza performanțelor individuale. În plus, este plauzibil ca pentru angajații mai vechi aceste sume să crească, în funcție de vechime și calitățile demonstrate.
Fiind informații din surse greu de verificat, probabil că nu ar trebui să le luați ca „literă de lege”, mai ales că salariile pot fi negociate la angajare. Totuși, aceste informații vă pot oferi o bază de la care să porniți discuțiile și să înțelegeți mai bine programul și diferențierea salariilor în funcție de magazin și oraș.