Divizia de produse pentru consumatori a Huawei, care gestionează vânzările de telefoane, de tablete şi de gadgeturi purtabile (brăţări, ceasuri inteligente etc.) ale gigantului chinez, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 40-50%, într-un ritm chiar şi mai rapid decât anul trecut, când rulajul a urcat cu 30%, la 130 de mililoane de euro.
„Pentru acest an, ne-am bugetat o nouă creştere puternică, de circa 40-50%, iar după performanţa bună a primelor luni din an cred că ţinta noastră este realizabilă“, a declarat, pentru ZF, Zachary Jianglinchao, country manager al Huawei Consumer Business Group.
Dacă ţinta va fi atinsă, Huawei va ajunge la un rulaj de 200 de mililoane de euro pe segmentul de produse pentru consumatori, potrivit calculelor ZF.
Unul dintre motoarele de creştere pe care contează Huawei sunt noile modele de smartphone-uri din seria P20, lansate recent. În România, Huawei este numărul doi pe piaţa de smartphone-uri după numărul de unităţi vândute anul trecut, după Samsung.