Soluţia Depanero Back-Office, dezvoltată de producătorul local de aplicaţii online Zitec, va facilita procesarea a peste 500.000 de produse în 2016, cu 80.000 mai multe faţă de numărul procesat pe parcursul anului trecut.
„Mulţumită eficientizării proceselor interne ale celei mai mari firme de service din România în domeniul electro-IT prin intermediul soluţiei implementate de Zitec, românii pot beneficia de cea mai mică perioadă de service pe plan local, de doar 7 zile. În următoarea perioadă, reprezentanţii Depanero se aşteaptă să scadă şi mai mult durata de soluţionare a solicitărilor primite din partea clienţilor”, potrivit unui comunicat al Zitec.
Proiectul Depanero.ro, de asemenea implementat de Zitec, cuprinde un CMS cu module custom, construit cu ajutorul platformei Drupal. Acesta reprezintă interfaţa dintre clienţii firmei de service electro-IT şi platforma de back-office, care a fost dezvoltată în Zend Framework.
Practic, un client trebuie doar să completeze un formular atunci când vrea să trimită un produs în service. Solicitarea este procesată prin intermediul fluxului implementat de producătorul local de aplicaţii online şi este transmisă curierului. Acesta din urmă primeşte rapid cererea de ridicare a produsului şi instrucţiunile aferente.
Curierul aduce produsul în service, iar la finalizarea reparaţiilor îl returnează clientului, toţi paşii fluxului de lucru, de la statusul reparaţiei la statistici, realizându-se şi actualizându-se automat în aplicaţia Depanero de gestiune. În plus, clientul are posibilitatea de a urmări în timp real stadiul în care se află reparaţia produsului său.