Clash of Clans este unul dintre cele mai populare jocuri video mobile ale momentului. Supercell, dezvoltatorul finlandez al aplicaţiei, a înregistrat anul trecut venituri de 2,3 miliarde de dolari, în creştere cu 30% comparativ cu 2014. Mare parte din vânzări au fost generate de trei titluri: Clash of Clans, Hay Day şi Boom Beach.
Toate cele trei titluri sunt gratuite, dar oferă opţiunea de a achiziţiona, în joc, diverse elemente (in-app purchases) care îmbunătăţesc performanţele jucătorilor.
În condiţiile în care în App Store şi Google Play sunt disponibile peste 3 milioane de aplicaţii, Supercell a avut grijă să îşi promoveze titlurile. Compania a plătit 9 milioane de dolari pentru o reclamă de un minut care a fost difuzată în timpul evenimentului sportiv american Super Bowl din 2015.
Reclama a strâns peste 30 milioane de vizualizări pe YouTube într-o săptămână.
Supercell, al cărui acţionar principal al Supercell este gigantul telecom japonez SoftBank, a anunţat că titlurile sale sunt jucate de 100 milioane de oameni în fiecare lună.