Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a făcut miercuri o nouă mutare comercială şoc, introducând în ofertă abonamente la servicii de telefonie mobilă pentru clienţii rezidenţiali care nu au o perioadă minimă de 12 sau 24 de luni, zdruncinând astfel, în cursa pentru achiziţia de noi utilizatori, unul dintre cei mai solizi piloni ai industriei: contractele prin care clienţii se obligă să plătească un abonament pentru unul sau doi ani, indiferent de schimbările care apar în piaţă sau dacă acesta mai este utilizat sau nu.
:format(webp):quality(100)/https://www.go4it.ro/wp-content/uploads/media/2/84/33666/17343491/1/telekom-810x424-a401d.jpg)
Mutarea este una dură nu doar prin faptul că elimină perioada minimă contractuală, ci şi prin nivelul de preţ şi pachetul de servicii inclus: apeluri naţionale nelimitate, internet nelimitat 4G şi 500 de SMS-uri naţionale la un tarif de 5 euro pe lună pentru clienţii care au şi servicii fixe de la Telekom şi de 7 euro pe lună pentru clienţii care nu au servicii de la grup.
„Este o mişcare revoluţionară şi la nivelul pieţei din România şi la nivelul celei din Europa”, a plusat în cadrul conferinţei de presă prin care grupul a anunţat noua ofertă Miroslav Majoros, CEO al Telekom România.
Citeşte mai multe informaţii despre acest subiect pe
zf.ro