Uber are dreptul să facă un recurs în termen de 21 de zile.
UPDATE. Răspunsul companiei:
Tom Elvidge, General Manager al UBER Londra, a declarat:
„3,5 milioane de londonezi care folosesc aplicaţia şi cei peste 40.000 de şoferi licenţiaţi care se bazează pe UBER pentru a se întreţine vor fi şocati de această decizie.
Interzicând aplicaţia noastră în Londra, primarul şi Autoritatea de Transport din Londra cedează unui mic grup de oameni care vor sa restricţioneze dreptul de a alege al consumatorilor. În urma acestei decizii, 40.000 de şoferi licenţiaţi vor rămâne fără loc de muncă, iar londonezii nu vor mai avea acces la o opţiune de transport accesibilă şi convenabilă.
Pentru a apăra drepturile partenerilor noştri precum şi dreptul consumatorilor londonezi de a alege, intenţionăm să contestăm imediat această decizie în justiţie.
Şoferii parteneri Uber sunt licenţiaţi pentru transport în regim Private Hire (închiriere maşină cu şofer) de către Autoritatea de Transport din Londra şi au trecut prin aceleaşi verificări de siguranţă ca şi şoferii de Black Cabs. Tehnologia noastră merge chiar mai departe în ceea ce priveşte siguranţa fiecărei călătorii, toate cursele fiind înregistrate prin GPS. Am urmat întotdeauna regulile Direcţiei de Transport în ce priveşte raportarea incidentelor grave şi avem o echipă dedicată care lucrează în acest scop cu Poliţia Metropolitană. Aşa cum am comunicat deja Direcţiei de Transport, soft-ul denumit Greyball nu a fost folosit şi nici nu s-a luat în calcul folosirea acestuia în UK, în scopul menţionat de către Autoritatea de Transport din Londra.
UBER operează în peste 600 de oraşe din lume, inclusiv în peste 40 de oraşe şi comune din UK. Această interdicţie ar arăta întregii lumi că, departe de a fi deschisă, Londra interzice companiile inovative care dau consumatorilor posibilitatea de a alege”.