Viața după pandemie se va schimba, iar multe lucruri care înainte erau obișnuite, inclusiv deplasarea cu Uber sau alte firme de ride-sharing, nu vor mai fi la fel.
Un sondaj realizat de CarGurus arată că 39% dintre cei chestionați nu vor mai folosi servicii de ride-sharing sau vor reduce numărul de curse după ce criza actuală trece. Au fost luați în calcul cei care au folosit cel puțin o dată Uber sau Lyft. Doar 18% dintre cei chestionați au spus că vor folosi mai mult aceste servicii. Restul de 43% le vor utiliza ca și până acum.
Veștile sunt proaste pentru aceste companii, multe dintre ele încă neoprofitabile și care au fost deja afectate grav de criză.
Cercetarea a mai arătat că 79% dintre respondenți au decis să amâne cumpărarea unui nou automobil personal. Totuși, majoritatea lor vor face totuși achiziția în acest an, o veste bună pentru constructorii auto.
Se va schimba și modul în care oamenii cumpără mașini, sugerează sondajul. Dacă înainte de pandemie 32% dintre cei chestionați erau deschiși la ideea unei achiziții online, acum procentul a crescut la 61%.
Sondajul a fost realizat pe un eșantion de 722 de cumpărători americani de mașini.
O altă veste bună este că majoritatea celor care au participat la sondaj cred că activitatea economică se va relua la capacitate normală în următoarele șase luni.
Companiile auto vor relua în curând producția, inclusiv în România. Dacia și Ford plănuiesc să facă acest lucru de la începutul lunii mai.
Foto: Hepta