Vodafone România a înregistrat la finele anului trecut 9.944.595 de clienţi, reprezentând o creştere de 5,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienţi, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creştere cu 2,2% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.
Venitul mediu pe utilizator mobil (ARPU) a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. La 31 decembrie 2017, abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporţiile înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creştere puternică a bazei de clienţi, pe fondul creşterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienţilor de servicii 4G, care s-a extins cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., cu divizii în 26 de ţări, 49 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.