Divizia de televizoare a Sony este responsabilă pentru unele dintre cele mai legendare produse ale companiei, exceptând poate Walkmanul, dar, în cele mai recente rezultate financiare ale companiei, divizia de aparate foto Sony a depășit-o pe cea de televizoare în ceea ce privește veniturile.
Numerele publicate de Sony nu dezvăluie profitul și pierderile, doar veniturile din vânzările fiecărei divizii, dar arată că divizia Entertainment Technology & Services (ET&S) a înregistrat venituri de aproximativ 4,1 miliarde de dolari din Divizia de aparate foto Sony și aproximativ 4 miliarde de dolari din televizoare.
Asta înseamnă că, în cele din urmă, camerele foto și video au depășit televizoarele și au devenit „pilonul diviziei ET&S”.
Luând în considerare audio & video, telefoanele mobile și ‘altele’, divizia ET&S a Sony a înregistrat venituri de 15,4 miliarde de dolari. Această divizie este ceea ce putem considera „electronice de consum”, dar include și servicii conexe. Este uimitor că acum camerele conduc aceste vânzări pentru Sony, având în vedere supremația istorică a companiei în domeniul televizoarelor, dar acest lucru a fost cu siguranță ajutat de creșterea companiei în era mirrorless și de concentrarea neobosită asupra satisfacerii nevoilor de video (inclusiv pe ale vloggerilor).
De asemenea, nu este clar cât de mult mai dorește Sony să vândă televizoare, scrie Digital Camera World. Sony încă vinde televizoare performante, cu tehnologia „acoustic panel”, dar aparatele lor premium sunt acum mult mai scumpe decât ale concurenței, oferind în același timp doar unele îmbunătățiri tehnologice. Sony nu mai produce propriile panouri, însă este bine cunoscut faptul că Sony produce o mulțime de senzori de imagine.