Testarea lui Gigabyte GeForce RTX 2080 Gaming OC a avut loc în aceleaşi condiţii în care au avut loc şi testările anterioare.
Am ales o listă de zece jocuri, unele pentru că fac parte din anumite genuri, altele pentru că sunt populare, iar altele pentru că oferă un anumit fel de rezultate. De exemplu, Rainbow Six: Siege nu este limitat de procesor la nicio rezoluţie, în timp ce Rise of the Tomb Raider are un engine care scalează foarte bine. Toate au fost rulate pe profilele maxim predefinite (Very High/Ultra/etc., în funcţie de joc), singurele opţiuni setate manual fiind V-Sync şi Anti-Aliasing pe OFF. În cazul jocurilor care nu au profile automate, am activat toate opţiunile manual.
Lista completă de jocuri folosite:
De asemenea, am folosit clasicul 3DMark în patru teste diferite: Fire Strike, Fire Strike Extreme, Time Spy şi Time Spy Extreme. Rezultatele acestora oferă o privire de ansamblu despre performanţa brută a plăcilor, fără a lua în considerare diverse particularităţi care pot apărea în jocuri, precum modul în care engine-urile pot face streaming de date, sau optimizările pentru anumite tehnologii.
Pentru prima dată am adăugat şi o placă video bazată pe GPU AMD, un Vega 64 în implementarea Sapphire Nitro+, un model superior, cu overclocking din fabrică. Pentru acest model nu am aplicat overclocking, acesta fiind testat la frecvenţele standard cu cea mai recentă versiune de driveri: Radeon Software Adrenalin Edition 18.8.1.
Mai uşor de integrat în anumite sisteme, datorită dimensiunilor reduse
Consum mai mic de energie (TDP 230W)
Preţ mai mic decât al altor implementări de RTX 2080
Posibilitate mare de overclocking
Dimensiunea redusă duce la turaţie mai mare a ventilatoarelor
Rulează la temperaturi mai mari decât alte modele RTX 2080
Nu este atât de ieftină pe cât ne-am fi aşteptat