Începând cu luna iulie, Instagram va permite creatorilor de conținut să-și vândă produsele direct din aplicație, postând la noua secțiune Instagram Shopping.
Administratorii rețelei de socializare tocmai ce au publicat un set actualizat de criterii pentru eligibilitate, care extinde accesul la secțiunea Instagram Shopping către mai multe categorii de business-uri și creatori de conținut artizanal.
Prezentată ca un ajutor menit să ușureze vânzarea produselor sub restricțiile de carantină împotriva COVID-19, deschiderea aplicației Instagram pentru micii întreprinzători și potențialii cumpărători care nu mai vizitează atât de des magazinele fizice i-ar putea ajuta pe cei dintâi să treacă mai ușor peste actuala perioadă de criză.
Cerințele actualizate intră în vigoare începând cu data de 9 iulie și se aplică în toate țările în care secțiunea Instagram Shopping este deja disponibilă.
Conturile creatorilor vor trebui să demonstreze încredere și să fie susținute de o prezență autentică, consacrată, care „poate include, de asemenea, menținerea unei baze urmăritori suficientă”. Instagram nu a specificat ce număr de urmăritori trebuie să aibă fiecare creator pentru a-și putea vinde creațiile pe Instagram.
Creatorii vor trebui, de asemenea, să eticheteze produsele oferite pe Instagram folosind link-uri ce duc spre un singur site web pe care îl dețin, ca și platformă de tip magazin online.
Lansată începând cu anul 2016, secțiunea Instagram Shopping a fost până acum un privilegiu rezervat celebrităților și influenceri de mare calibru, micii creatori neputând participa la experiența de shopping. – YouTube permite creatorilor să-și vândă produsele încă din 2018, cu condiția să aibă domiciliul în SUA. Este oarecum logic ca Instagram să ofere acest „privilegiu” creatorilor fin ograda proprie, mai devreme sau mai târziu.