Am ales o listă de jocuri cât mai actuală, dintre care câteva beneficiază chiar şi de tehnologiile RTX şi DLSS. Avem de a face cu cel mai recent joc Assassin’s Creed, cu cel mai nou Tomb Raider şi The Division 2, câteva jocuri care folosesc funcţii RTX precum Metro Exodus, Battlefield V şi Final Fantasy XV, cât şi jocuri foarte populare precum GTA V, For Honor şi Rainbow Six: Siege. Acestea au fost setate pe profilurile cele mai înalte, însă fără antialiasing, întrucât diverse implementări ale acestor efecte pot oferi rezultate diferite. Unele afectează mai mult performanţa şi altele aproape deloc, iar nu toate jocurile au acces la aceleaşi tipuri de antialiasing.
În cazul jocurilor cu funcţii RTX şi DLSS, am făcut şi teste separate pentru aceste efecte. Pentru că Battlefield V nu include un mod de benchmarking, am folosit prima scenă din primul nivel al campaniei pentru testare, jucată manual de fiecare dată într-un mod cât mai similar. Rezultatele s-au dovedit a fi repetabile aşa că le-am folosit în aceste teste.
Rezoluţiile testate au fost doar 1080p şi 1440p. Motivul pentru care nu am făcut teste şi în 4K sunt simple: plăcile RTX 2060 nu sunt realizate pentru a rula jocuri în această rezoluţie, iar cele câteva teste pe care le-am făcut au oferit rezultate foarte slabe. În cazul lui Battlefield V ar fi fost imposibil de rulat cu funcţiile RTX activate, întrucât framerate-ul era sub 10 FPS, jocul devenind practic un slideshow.
Nu în ultimul rând, am folosit 3DMark pentru teste sintetice, printre care şi noile teste Port Royale pentru tehnologiile ray tracing şi DLSS.
Platforma de test este bazată pe un procesor Ryzen 7 1700 overclockat la 3,8 GHz, un procesor care ar trebui să fie în ton cu performanţa oferită de un RTX 2060, fiind cumva în gama de medie acum. Acesta beneficiază de o placă de bază MSI Z370 XPOWER GAMING TITANIUM, 16 GB RAM XPG SPECTRIX D41 la 3.200 MHz, şi o sursă FSP AURUM 1.000 W Platinum. Toate acestea au fost găzduite într-o carcasă NZXT H440.