Snapchat anunță Spotlight Challenges, o campanie cu premii în banii, menită să motiveze utilizatorii platformei să producă și distribuie mai mult conținut în cadrul platformei de socializare.
În primă etapă, campania Spotlight Challenges este adresată doar utilizatorilor din Statele Unite, care au împlinit deja 16 ani. Snapchat anunță că va include în competiție și utilizatorii din alte regiuni ale lumii, în cursul lunilor următoare.
Premiile pornesc de la 1000 dolari și pot ajunge la 24000 dolari, recompensând cele mai reușite clipuri devenite virale pe Snapchat. Utilizatorii care aleg să participe vor avea de trecut provocări ce implică abordarea anumitor subiecte, sunete și filtre (Lenses).
Recompensa minimă pe care un utilizator o poate obține este de 250 dolari, drept încurajare pentru clipurile care au ieșit în evidență și motivare în continuarea eforturilor. Administratorii Snapchat precizează că recompensa minimă pusă la bătaie poate varia de la o provocare la alta.
Fiecare provocare va fi supusă la vot, evaluarea ținând cont de criterii precum originalitate, creativitate și folosirea inovativă a instrumentelor Snap Creative Tools, perspectiva unică (POV) și valoarea de divertisment.
În regiunile unde sunt disponibile, provocările vor putea fi descoperite trending secțiunea Trending, detaliile exacte apărând într-o pagină separate. Cei care doresc să participe nu trebuie decât să filmeze propriul clip folosind Snapchat camera, selectând opțiunea create și apoi Submit.