Deși se află într-o cursă continuă pentru profit, Twitter anunță că va împărți de acum veniturile din publicitate și cu creatorii de conținut, atât timp cât aceștia sunt abonați Twitter Blue cu număr de urmăritori suficient de mare.
Totuși, pentru a nu lăsa speranțe deșarte de îmbogățire, trebuie menționat că suma cea mai mare plătită unui creator Twitter este de 37050 dolari, plata revenind lui Billy Markus, co-fondatorul Dogecoin și prieten apropiat cu Elon Musk, șeful Twitter contribuind decisiv la promovarea respectivei criptomonede.
Twitter just paid me almost $25,000. pic.twitter.com/oIJ2Ycymzb
— Brian Krassenstein (@krassenstein) July 13, 2023
Însă restul abonaților Twitter Blue sunt eligibili pentru recompense financiare abia după ce au depășit pragul de 5 milioane afișări cu tweet-urile distribuite, iar asta în fiecare lună, pentru cel puțin trei luni consecutive. Dacă aceste criterii sunt întrunite, atunci rata de conversie poate fi extrapolată de pe urma unor vedete precum Scriitoarea Babylon Bee Ashley St. Clair, care cu 710.000 de urmăritori a declarat că a obținut câștiguri de 7153 dolari de pe urma Twitter (0.0085 dolari/afișare).
Nu este clar dacă rata de conversie CPM (click-per-minute) după care sunt acordate plățile individuale se schimbă sau nu de la utilizator la utilizator. Cert este că sunt impuse limite în ce privește categoriile de creatori eligibili pentru monetizare. Spre exemplu, creatorii specializați în conținut pe teme sexuale (foarte numeroși pe platformă), nu sunt eligibili pentru monetizare în ciuda numărului de afișări generate. Astfel, deși Twitter este una dintre puținele platforme sociale principale pe care este permis conținutul pentru adulți, monetizarea nu este posibilă dincolo de aspectul informal al platformei.