Twitter nu este nici pe departe cea mai de succes rețea de socializare din mediul online, însă asta nu împiedică administratorii platformei să caute noi modalități pentru finanțare prin reclame, chiar dacă asta presupune depășirea anumitor limite și agasarea utilizatorilor fideli.
Spre exemplu, potrivit informațiilor scoase la lumină de publicația The Verge, Twitter testează un nou format care permite intercalarea de mesaje publicitare printre răspunsurile primite la tweet-uri distribuite. Astfel, utilizatorii incluși în grupul de testare sunt întâmpinați cu reclame intercalate după primul, al treilea și al optulea reply lăsat de vizitatori. Mai departe, administratorii Twitter vor evalua în cursul ”lunilor următoare”, evaluând frecvența, modul optim de prezentare și alte aspect legate de promovarea prin reclame. Informațiile colectate ar putea fi în egală măsură folositoare pentru administratorii Twitter, în sensul de a limita pe cât posibil reacțiile negative din partea utilizatorilor, dar mai ales pentru clienții de publicitate, care vor putea alege pachetul de promovare în funcție de rezultatele așteptate.
Deși nu este ca mai prietenoasă modalitate de promovare, afișarea mai insistentă a reclamelor ar putea îmbunătăți veniturile Twitter, ajutând supraviețuirea platformei de socializare în mediul actual tot mai competitiv.