Ca în fiecare an, 1 aprilie este ziua în care internauţii se întrec în farse şi păcăleli. Deşi farsele sunt menite să aducă zâmbetul pe buze, nu toate au fost pe placul utilizatorilor de internet.
Vă prezentăm trei exemple de păcăleli de 1 aprilie care au făcut valuri în acest an, deşi nu au fost chiar cele mai inspirate:
Google şi Minionii
Pentru cei care folosesc Gmail-ul în scop profesional, păcăleala celor de la Google n-a fost cea mai inspirată.
Ieri, Google a înlocuit butonul „Send and archive” cu „Send+Mic Drop”. Astfel, dacă primeai un mail trimis prin „Send+Mic Drop” aveai surpriza să găseşti alături de subiectul mail-ului, un gif cu Minionii. Utilizatorii Gmail
nu au fost foarte încântaţi când Minionii au apărut într-o situaţie neprevazută.
„SnoopaVision”
După ce „a pus” pe hartă o comună din Mureş, Snoop Dogg a lansat, în parteneriat cu Youtube, funcţia „
SnoopaVision”.
Youtube a anunţat ieri prin intermediul unui videoclip noua tehnologie care va permite utilizatorilor să vadă totul din perspectiva rapper-ului în… 360 de grade. Experienţa ar fi fost posibilă la apăsarea unui singur buton. Deşi farsa celor de la Youtube nu a produs victime ca în cazul celor de la Google, nu au fost puţini cei care au picat în plasă.
Mark Zuckerberg pentru H&M
Recunoscut pentru stilul minimalist, fondatorul Facebook, a fost inspiraţia noii linii de îmbrăcăminte a unui lanţ de magazine suedez, conform unei fotografii care a devenit virală ieri. Zuckerberg nu a făcut niciun comentariu referitor la farsa internauţilor, însă consumatorii de modă din toată lumea n-au fost deloc impresionaţi de stilul antreprenorului.
Veronica Săcărea