Black Friday 2013 este gata de start, magazinele participante anunţând deja ofertele ce vor intra în vigoare chiar de săptămâna viitoare, începând cu ziua de 22 noiembrie. Dintre participanţi, eMag anunţă reduceri de preţuri la toate categoriile de produse, ajungând până la 80%.
Potrivit lui Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, vor fi scoase la ofertă 250.000 produse din categoria tablete şi telefoane mobile, laptopuri şi televizoare – majoritatea lansate în 2013. Retailerul speră ca astfel să spulbere mitul conform căruia Black Friday este doar un prilej pentru lichidarea stocurilor vechi de produse, ce nu s-au vândut în restul anului. Toate comenzile primite vor fi livrate până în data de 1 decembrie, media estimată fiind de 30.000 colete trimise în fiecare zi.
Cât despre disponibilitatea magazinului, eMag ne asigură că nu vor fi probleme din cauza traficului mare înregistrat în noaptea de Black Friday 2013 şi zilele următoare, infrastructura de servere şi servicii web fiind consolidată în urma unor investiţii de peste 500.000 euro.
Oktal.ro, un alt retailer ce dă startul campaniei Black Friday 2013 în data de 22 noiembrie, anunţă reduceri masive de preţuri susţinute cu stocuri consistente asigurate pentru sute de produse. Potrivit companiei, vor fi incluse în oferte şi acele produse care în ultimele luni au înregistrat cererea cea mai mare din partea clienţilor. Laptop-urile de ultimă generaţie şi tabletele „vedete de sezon” nu vor lipsi din lista promoţiilor de Black Friday, alături de componente PC şi electrocasnice. „Vom avea oferte oneste, vom oferi reduceri consistente, duse la maximul posibil, pentru laptopuri, televizoare şi tablete, acestea fiind produsele cele mai dorite”, subliniază reprezentanţii Oktal.ro. Compania estimează pentru campania Black Friday 2013 vânzări între 1 şi 1.5 milioane de euro.
Flanco pregăteşte un start matinal pentru campania Black Friday 2013, dat vineri – 22 noiembrie, la ora 06.00. Compania va oferi 150.000 produse la preţuri şi cu 80% reduse pentru unele categorii, dintr-un total de 450.000 articole pregătite în stoc pentru eveniment. Cu un total de 3 zile cu promoţii ce se întind până pe 24 noiembrie, Flanco estimează vânzări de 85 milioane lei.
Oferta Clickshop pentru Black Friday
Oferta Marketonline pentru Black Friday
Oferta Azerty pentru Black Friday
ntre timp, cei care obişnuiesc să viziteze periodic magazinele online din ţara noastră au remarcat tendinţa unor retaileri de a ajusta în sus preţurile la anumite produse,diferenţa fiind nu de puţine ori semnificativă. Drept urmare, pentru a evita potenţialele capcane pregătite sub forma unor false reduceri de preţuri strecurate în ofertele pentru Black Friday 2013, vă invităm să studiaţi încă de pe acum preţurile de vânzare ale produselor pe care intenţionaţi să le cumpăraţi, astfel încât să puteţi sesiza mai uşor eventuale oferte mincinoase prezentate după startul campaniei. Totuşi, dacă în ziua de Black Friday găsiţi oferte tentante şi pentru produse al cărui preţ nu a-ţi avut ocazia să-l verificaţi dinainte nu trebuie să vă lăsaţi descurajaţi. Adesea, pentru a descoperi capcanele întinse de vânzători este de ajuns doar să comparaţi preţul redus cu cel afişat în oferta magazinelor rivale, eventual şi cele care nu participă la campania Black Friday 2013.