Plecând de la ideea că o caroserie nu trebuie să fie neapărat construită din metal, Chris Bangle, directorul de design de la BMW, a prezentat un concept cu adevărat spectaculos. Gina este un acronim pentru geometrie, funcţie, infinit şi adaptare. Pe scurt, automobilul are caroseria construită dintr-un material flexibil, similar cu o husă. Şi pentru că o astfel de idee trebuia exploatată la maxim, elemente de construcţie se mişcă pe sub „pielea” maşinii pentru a modifica forme şi linii exterioare. Farurile sunt mascate de nişte „pleoape” care se deschid atunci când luminile sunt aprinse.
Materialul din care este făcută caroseria devine cutat atuci când uşile sunt deschise. O altă facilitate spectaculoasă este „deschiderea” capotei, ea desfăcându-se ca o cortină, lăsând să se întrevadă motorul. În ciuda senzaţiei de fragilitate, maşina ar trebui să fie la fel de sigură ca oricare alt roadster. Pentru cei care nu ştiau deja, protecţia în cazul unui impact nu este oferită de caroserie, ci de structura de rezistenţă de sub ea. Printre avantajele unei caroserii flexibile se numără costul de producţie mai redus şi posibilitatea de a accentua formele aerodinamice în funcţie de viteză. Mai multe detalii veţi putea citi pe site-ul ProMotor.ro.