CERF, târgul românesc de IT, a cunoscut o descreştere simţitoare în ultimii ani, cel puţin dacă ne raportăm la numărul de vizitatori. Anul acesta cu ocazia CERF 2009, organizatorii promit o schimbare menită să readucă evenimentul la aprecierea de care se bucura până în 2005. Astfel, în perioada 3-7 iunie 2009, CERF-ul îşi va aştepta expozanţii şi vizitatorii într-o nouă structură, împărţită în două secţiuni: Business Community şi Digital Life.
Business Community va beneficia de un pavilion distinct, o organizare a spaţiului favorabilă întâlnirilor de afaceri şi prezentărilor de produse. Accesul se va face pe baza unui bilet special sau a invitaţiilor, secţiunea adresându-se acelor vizitatori care vin la CERF pentru a stabili noi contacte de afaceri.
Secţiunea Digital Life oferă vizitatorilor posibilitatea de a experimenta direct produsele şi serviciile prezentate, prin participarea la evenimentele propuse de organizatori viitorilor parteneri pentru ediţia 2009. Ea va fi segmentată în trei părţi, iar fiecare dintre ele va ilustra diferite aspecte în care tehnologia se integrează în experienţa cotidiană a consumatorilor:
„Feedbackul vizitatorilor şi al expozanţilor, schimbările de pe piaţa naţională şi internaţională de IT&C, precum şi studiile de piaţă realizate au determinat regândirea fundamentală a evenimentului CERF. Noua structură oferă fiecărui participant posibilitatea de a beneficia de modalităţi complexe şi multiple de promovare, de canale specifice de comunicare şi de interacţiunea cu un public motivat şi avizat”, a declarat Dan Voicu, Director General Expotek.