Magazinele de haine şi accesorii vestimentare sunt fără îndoială ameţitoare, mai ales când vine vorba de o alegere mai specială. Domnişoarele, dar şi domnii care vor să îşi cumpere un produs cu care să fie în centrul atenţiei se pot orienta ,mai nou, după Like-urile de pe Facebook. Acestea sunt afişate în timp real, pe display-uri electronice poziţionate în dreptul produselor.
Catalogul online al magazinului respectiv, publicat pe Facebook, conţine poze cu toate produsele aflate la vânzare. Angajaţii urmăresc popularitatea respectivelor produse în funcţie de like-urile primite şi, de fiecare dată când intervine o modificare, aceasta este transmisă şi către display-ul asociat.
Astfel, ne putem orienta mai uşor în funcţie de numărul de Like-uri pe care le primeşte un produs. Sigur, ideal ar fi să nu uităm pentru ce am venit şi să facem o alegere conformă cu „aspiraţiile” iniţiale.
În orice caz, iniţiativa este una binevenită şi sperăm să o vedem în mai multe magazine. Momentan, display-urile care afişează Like-urile de pe Facebook în timp real se găsesc doar în câteva magazine din Brazilia.