Un superstar de talia lui Cristiano Ronaldo câştigă foarte mulţi bani din salariul pe care îl primeşte de la clubul de fotbal pentru care joacă. La acesta se adaugă şi sumele uriaşe obţinute din sponsorizări şi din promovarea unor produse sau mărci.
Recent, fotbalistul a provocat declinul acțiunilor Coca-Cola după ce a înlăturat din câmpul vizual al camerelor, la o conferință de presă, două sticle cu răcoritoare produse de companie. Apoi, fotbalistul le-a recomandat oamenilor să bea apă în schimb. Este greu de trecut peste ipocrizia lui Cristiano Ronaldo în acest caz. În trecut el a promovat chiar marca Coca-Cola, dar și lanțul de fast-food KFC. După incidentul recent, utilizatorii e Twitter au avut grijă să readucă în prim plan aceste momente din trecutul portughezului.
So Cristiano Ronaldo doesn’t like Coke huh?
Well this is awkward…..
Guess the pay check stopped coming ? pic.twitter.com/hDRGbqmDmo
— JAKE BUCKLEY ?? (@TheMasterBucks) June 15, 2021
Ronaldo a promovat până acum zeci de mărci. Unele dintre acestea sunt globale, precum Samsung, iar altele regionale, precum Altice. Interesul uriaş al companiilor pentru CR7 nu are cum să mire pe cineva. Vedeta echipei Juventus are sute de milioane de fani pe reţelele de socializare online.
Dintre brandurile cu care fotbalistul şi-a asociat numele, destul de multe sunt din tehnologie sau şi din acest sector. Printre acestea se numără: Samsung, ZTE/Nubia, Altice/Optimum, TAG Heuer, MEO, Panzer Glass sau Konami.
Unii dintre voi vă veţi întreba, poate, de ce producătorul elveţian de ceasuri de lux TAG Heuer a fost inclus în această listă. Pentru cine nu ştie, compania produce şi ceasuri inteligente, printre care modelul Modular 45 Connected Full Diamonds, în valoare de 197.000 de dolari. Acesta este cel mai scump smartwatch din lume.
Altice este jucătorul numărul doi pe piaţa de telecomunicaţii din Franţa, iar Konami un producător de jocuri video din Japonia. Panzer Glass oferă protecţii pentru ecranele telefoanelor, iar MEO este un conglomerat portughez tot din domeniul telecomunicaţiilor.
Ronaldo a mai promovat aplicaţiile Nike Pro Genius şi Mobitto. Mai mult, fotbalistul a investit în aplicaţii precum CR7 Selfie app by Cristiano Ronaldo şi Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run.
Ronaldo a apărut, în 2014, în câteva reclame pentru Pao, un gadget japonez bizar pentru antrenarea muşchilor feţei.
Fotbalistul a mai promovat şi SixPad, un alt gadget dubios „Made in Japan”, care promite să lucreze muşchii abdominali ai utilizatorilor şi nu numai fără prea mult efort din partea acestora. Unii utilizatori au spus că acest gadget este o „escrocherie” cu care CR7 nu ar trebuie să se asocieze.
Alt dispozitiv controversat promovat de Cristiano Ronaldo a fost ReFa ACTIVE TVC, care promite să tonifice corpul și să îmbunătățească circulația.
CITEȘTE ȘI:
Lidl va vinde, săptămâna viitoare, un produs util pentru cei cu multe gadgeturi