Chiar dacă nu sunt foarte practice pentru consumatorii de rând, ecranele OLED transparente dezvoltate de LG ar putea face carieră în mediul business și industria de publicitate.
După televizorul Xiaomi Mi TV Lux Transparent Edition, LG pare că a găsit o întrebuințare și mai bună pentru ecranele OLED transparente, compania anunțând un parteneriat cu Abloy Entrance Systems, un fabricant suedez de uși glisante.
Adresat companiilor, noul produs contopește banala sticlă securizată cu ecrane OLED, sistemul de uși glisante întâmpinând vizitatorii magazinelor sau sedii de firme cu imagini grafice reprezentative, informații utile sau mesaje publicitare.
Spre deosebire de televizoare sau panouri publicitare cu afișaj transparent, ușile glisante au avantajul de a intra oricum în sfera de atenție a persoanelor care tranzitează zona respectivă, soluția propusă de LG fiind în special dezirabilă pentru decorarea zonelor cu aflux mare de oameni.
Echiparea ușilor glisante nu este singura aplicație găsită pentru ecranele dezvoltate de LG, compania anunțând încă din luna august o colaborare pentru echiparea garniturilor de metrou din Shenzen și Beijing cu ecrane OLED transparente. Aplicate peste ferestrele vagoanelor, acestea oferă o alternativă mult mai captivantă la publicitatea prin colantare tradițională.
Interesant este că și rivalul Samsung a experimentat cu ecrane OLED transparente, însă a abandonat rapid tehnologia, informații apărute în presa sud-coreeană anunțând oprirea producției încă din anul 2016.
Probabil, încadrat la un domeniu de prețuri care ar da frisoane micilor proprietari de magazine, noul produs dezvoltat de LG și fabricantul suedez de uși glisante încă nu a primit o dată de lansare. Cu siguranță, clienții nu se vor lăsa prea mult așteptați, decorarea extravagantă a magazinelor fiind una dintre metodele sigure pentru atragerea de vizitatori și creșterea veniturilor realizate.