O tânără a fost bătută de patronul unui magazin online de haine după ce s-a plâns că o comandă, plasată prin intermediul platformei Taobao (deţinută de Alibaba), nu a fost livrată la timp. Şocant este faptul că proprietarul magazinului online din China a călătorit 850 de kilometri, până în provincia Henan, pentru a se răzbuna pe clienta nemulţumită. Ea ar fi depus o plângere la Taobao, iar patronul s-a temut, probabil, că magazinul lui ar putea fi scos din marketplace-ul gigantului.
Femeia agresată, Xiao Die, făcuse o comandă în valoare de aproximativ 40 de euro. După ce coletul nu a fost livrat la curier la trei zile după comanda finalizată pe 23 decembrie, tânăra a contactat serviciul de relaţii cu clienţii al Taobao. La scurt timp după aceea, Zhang a sunat-o pe femeie şi a agresat-o verbal. Mai mult, a hărţuit-o prin mai multe mesaje text. „Te pot distruge”, i-ar fi zis.
În cele din urmă bărbatul a aflat unde locuieşte femeia şi a călătorit până acolo, cu coletul la el, apoi a chemat-o la un punct de livrare. Din fericire, camere de supraveghere au surprins momentul când Zhang a atacat-o pe Xiao. Poliţia l-a reţinut pe agresor pe 6 ianuarie, iar magazinul lui a fost scos din platforma marketplace a Taobao.