Comenzile online… De multe ori coletele întârzie sau nu sunt livrate, iar uneori rişti să iei chiar bătaie dacă de plângi la serviciul pentru clienţi. În cazul unei asistente medicale din Marea Britanie experienţa de shopping online a fost, de asemenea, una extrem de neplăcută.
Christine Evans a comandat o preche de jeanşi care costau 89 de lire sterline la magazinul Nordstrom. După ce a primit coletul, Christine a descoperit în unul dintre buzunarele din faţă ale jeanşilor o pereche de chiloţi tanga murdari. Femeia a apelat serviciul clienţi, dar a fost dezamăgită de reacţia angajaţilor de acolo. A povestit întâmplarea pe Twitter, iar postarea s-a viralizat.
Cei de la Nordstrokm şi-au cerut ulterior scuze şi au cerut de la Evans mai multe informaţii pentru a putea vedea cum s-a întâmplat acest incident.
@Nordstrom After, many years of loyalty to your company, I was appalled at the lack of customer service you gave me when i (continued..) pic.twitter.com/Z7qJar6h5c
— Christine Evans (@camnyc1) January 10, 2018