Ai fi zis că nimic nu e mai tare decât să te prindă zorii zilei de sâmbătă, ameţit, într-un club în care ai intrat vineri?
Îţi place modul în care te părăsesc inhibiţiile, te umpli de “curaj”, devii mai sigur pe tine şi conversaţia curge de la sine?
Mai faci încă glume despre momentul în care te-ai trezit în metrou, fără să-ţi mai aduci aminte prea bine cum ai ajuns acolo?
Aveai impresia că tipele consideră cool şi admiră modul în care pierzi numărul paharelor?
Myths busted! Toate cele de mai sus sunt desfiinţate de un studiu global care dezvăluie că 69% dintre membrii generaţiei Millenials limitează consumul de alcool atunci când ies in oraş pentru că simt nevoia de a-şi păstra o imagine cât mai curată în Social Media şi de a deţine controlul. Ei sunt aşa numiţii Social Drinkers, cei pentru care moderaţia a devenit mai cool decât consumul de alcool în exces. Cei care întrevăd foarte clar reversul medaliei şi felul în care se pot rata oportunităţi atunci când nu ştii cum să moderezi.
Astfel, rezultatele studiului arată clar că tinerii între 25 şi 35 de ani consideră mult mai cool să-ţi cunoşti limitele şi să sporeşti astfel senzaţia de libertate, concluzia fiind una singură: nu ai limite atunci când îţi cunoşti limitele.
Exact pe aceste informaţii se bazează şi campania Heineken „Moderate Drinkers Wanted”, devenită rapid virală în Social Media. O serie de vedete au ales sa devină ambsadoare ale îndemnului la moderaţie, campania surprinzând exact dorinţa de a găsi un erou în cel de lângă noi, erou prin simpla capacitate de a rămâne în controlul propriilor acţiuni. Dezbaterea video integrală a vedetelor vă recomandăm să o urmăriţi aici: http://www.heineken.com/ro/We-are-heineken/Enjoy-Heineken-Responsibly/Encouraging-Responsibility