Coca-Cola se priepe şi la marketing pe lângă producerea de băuturi dulci, iar anumite campanii regionale sunt de-a dreptul uimitoare. Întrucât publicul ţintă pentru produsele companiei sunt tinerii, iar majoritatea persoanelor tinere sunt pasionate de selfie-uri şi social media, Coca-Cola a organizat evenimentul Summer Love în Israel, unde a lansat un recipient în ediţie limitată, care este echipat cu o cameră foto pentru realizarea de autoportrete şi publicarea lor automată pe reţelele de socializare.
„Sticla pentru selfie-uri” pare să se fi bucurat de un adevărat succes în rândul fanilor, însă tehnologia din spatele sticlei este mult mai interesantă. Practic, Coca-Cola a realizat un accesoriu din plastic pe care l-a ataşat la baza unui PET de Coca-Cola de 0,5 litri. Acesta integrează un senzor foto, un accelerometru şi toate componentele necesare pentru a le trimite pe conturile de social media ale companiei şi ale utilizatorului.
Selfie-urile realizate atunci când utilizatorii duceau sucul la gură au ajuns astfel pe Snapchat-ul fiecărui client în parte şi pe paginile oficiale Coca-Cola Israel de Facebook şi Instagram. Din păcate, sunt slabe şanse să vedem o campanie asemănătoare în România, întrucât camerele ataşate de recipientele de Coca-Cola erau dezvoltate special pentru festivalul Summer Love din Israel.