Service-ul autorizat Samsung Plaza, situat pe Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7 din Bucureşti, asigură instalarea, repararea şi suportul tehnic pentru toate produsele marca Samsung: telefoane mobile, televizoare, laptopuri, sisteme audio-video şi electrocasnice.
Clienţii pot opta şi pentru servicii în regim de urgenţă, cu accent pus pe timpul foarte scurt de reparare – o oră în cazul telefoanelor mobile sau o zi în cazul televizoarelor cu o diagonală mai mare de 40 de inchi. Pentru produsele care nu vor fi reparate în acest timp se pot oferi produse la schimb, pe toată durata reparaţiei.
„Pentru a asigura o transparenţă totală între client şi service, zona de reparare se află la vedere, fiind izolată prin intermediul unui zid din sticlă transparentă. În acest fel, clienţii pot asista la procesul de reparare a produselor lor. Mai mult, clientii beneficiază şi de serviciu online prin care pot afla în orice moment care este statusul reparării, prin simpla accesare a paginii web a companiei„, spune Bunda Ciprian, Director General Electronics Suport Division.
Electronics Suport Division, companie specializată în suport service, colaborează cu Samsung România.
Samsung Plaza include şi un Showroom cu vânzare de produse şi accesorii, cu accent pe gama premium, unde clienţii pot testa ultimele tehnologii Samsung, beneficiind de asistenţă tehnică şi consiliere.
Service-ul este deschis de luni până vineri între orele 9 – 21 şi sâmbăta între 10 – 15.