Un client al Apple cere despăgubiri de la companie în valoare de 1.000 de miliarde de dolari. El susține că gigantul american i-a furat un iPhone, pe care l-a dus la reparat în 2018.
Raevon Terrell Parker, un bărbat din statul american Missouri, susține că Apple a păstrat dispozitivul deoarece avea „funcții noi” care au ajutat compania să dezvolte iOS 12.
Clientul spune că adus dispozitivul la service în Saint Louis Galleria Apple Store din Missouri, transmite Business Insider. Compania i-ar fi dat înapoi un alt telefon.
Parker susține că angajații Apple au păstrat terminalul lui deoarece era „primul telefon care avea funcții noi”. Nu se știe exact ce înseamnă acest lucru. Potrivit unei plângeri anterioare făcute de client, terminalul respectiv avea capacitatea de „a sări peste anumite opțiuni la pornire”.
Angajații Apple l-ar fi numit „nebun”
Publicația Macworld sugerează că Parker a instalat pe dispozitiv, un iPhone 7, o versiune modificată sau neautorizată de iOS, care a fost eliminată de angajații Apple din service. Bărbatul susține că a fost numit „nebun” de angajați ai magazinului companiei.
Un alt judecător a respins plângerea lui Parker, pe care a considerat-o nefondată. Bărbatul își încearcă acum norocul la o altă instanță, superioară.
Dacă tot vorbim despre sume amețitoare în acest caz, precizăm că Apple a devenit, miercuri, prima companie din lume care a atins o valoare de piață de 1.500 de miliarde de dolari.
Compania s-a menținut peste acest prag. La momentul redactării acestui articol, capitalizarea Apple era de 1.520 miliarde de dolari. Unii analiști cred că producătorul iPhone nu se va opri aici și va ajunge să valoreze 2.000 de miliarde de dolari în următorii patru ani.