In prezent, daca nu detineti un website este ca si cum afacerea dvs. nu exista. Oamenii prefera sa caute online produsele sau serviciile de care au nevoie, de cele mai multe ori utilizand telefonul mobil.
Sa luam un exemplu concret. Daca ati ajunge intr-un alt oras, cel mai probabil ati folosi smarphone-ul dvs. pentru a cauta pe Google care sunt restaurantele din apropiere. Dar ce este atat de special la o cautare pe Google? Nu prea multe deoarece in prezent cautarile online au devenit banale insa daca daca luam in calcul faptul ca pe Google se fac zeci de mii de cautari / secunda, chiar si o bucatica mica din acest trafic poate face minuni pentru afacerea dvs.
Pentru inceput este important sa retineti ca daca nu aveti un site web nu veti aparea in rezultatele cautarilor.
Simpla existenta a unui website nu este insa suficienta; website-ul dvs. web trebuie sa fie bine conceput si sa aiba continut de calitate. Motoarele de cautare nu recompenseaza site-urile web slab concepute cu o plasare buna in rezultatele cautarii.
Crearea unui website care sa functioneze bine si sa capteze atentia clientilor este insa mult mai usoara decat era in trecut, in principal datorita website builderelor sau sistemelor de gestionare a continutului (CMS) precum WordPress. Acestea ofera o gama larga de sabloane (template-uri) personalizabile din care puteti alege, fiecare avand optiuni de personalizare cu propriile texte, fotografii, etc.
Motoarele de cautare „apreciaza” site-urile web cu continut bun si informativ. Daca site-ul dvs. web nu prezinta interes pentru clienti si nu raspunde la intrebarile acestora, nu va atrage nici motoarele de cautare.
Da! Chiar daca nu vindeti produse online nu inseamna ca puteti renunta la un site web. Ganditi-va la website-ul dvs. ca la reprezentarea digitala a locatiei dvs. fizice. Este important sa va creati cea mai buna imagine online deoarece nu stiti cine o va gasi cine o va gasi / vedea.
Clientii dvs. si potentialii clienti se asteapta sa aveti un site web. Daca descopera ca nu aveti unul se vor intreba de ce nu aveti si ar putea pune la indoiala daca sunteti sau nu o afacere legitima.
Pe retelele de socializare nu puteti controla conversatiile despre afacerea dvs. Utilizatorii pot sa comenteze, sa aprecieze, sa reactioneze sau sa schimbe in alt mod povestea afacerii dvs insa pe website-ul dvs. aveti un control complet ale informatiilor si modului de prezentare a afacerii dvs. Va puteti pozitiona produsele si serviciile (chiar daca aveti o afacere offline) exact asa cum considerati potrivit si va puteti spune povestea asa cum ar trebui sa fie spusa.
Puteti obtine chiar informatii pretioase din actiunile pe care vizitatorii dvs. le efectueaza pe website-ul dvs. – Cat de jos deruleaza pagina? Cat timp petrec pe website? Ce actiuni intreprind pe website? – si multe altele. Puteti profita de aceste informatii pentru a va rafina mesajele, strategiile de marketing, etc.
Daca doriti sa continuati sa construiti o relatie cu vizitatorii site-ului dvs. dupa ce au parasit site-ul, luati in considerare marketingul prin e-mail. Marketingul prin e-mail este o investitie mica din timpul dvs. pentru o rentabilitate mai mare.
Este o intrebare frecventa pentru cei la inceput de drum. Totul incepe cu un nume de domeniu web original – va puteti gandi la numele domeniului dvs. ca la numele si adresa unica a site-ului dvs. Este ceea ce distinge website-ul dvs. de toate celelalte site-uri web.
Numele dvs. de domeniu ar trebui sa reflecte afacerea dvs. si daca este posibil, sa se potriveasca cu numele companiei dvs. Daca nu gasiti un nume de domeniu disponibil pentru inregistrare luati in considerare achizitionarea unui nume de domeniu premium pentru a va consolida marca.
Este recomandat sa planificati constructia websitului in functie de modul in care credeti ca va fi utilizat si informatiile care trebuie incluse. Continutul de pe websitul dvs. trebuie sa serveasca unui scop si sa fie prezentat intr-un mod coerent, sa trezeasca interesul utilizatorilor indiferent daca doriti sa achizitioneze ceva sau sa ii informati despre un subiect anume.
Inainte de a va crea website-ul puneti-va urmatoarele intrebari:
Cantitatea de trafic pe care va asteptati sa o primiti va influenta tipul de gazduire web de care aveti nevoie. Serviciul de gazduire web este locul virtual in care stau toate informatiile care alcatuiesc site-ul dvs. web.
Gazduirea web este ceea ce va permite sa va publicati site-ul web pe Internet si utilizatorilor sa il gaseasca si sa il viziteze. Un serviciu de gazduire cu experienta este indicat pentru a asigura o functionare stabila a websitului dvs.
Incercati sa cresteti volumul achizitiilor? Sau oferiti continut educational? Crerea unui website inseamna proiectarea unei experiente pentru vizitatorii site-ului dvs. iar actiunile pe care le intreprind pe site-ul dvs. ar trebui sa fie in beneficiul afacerii dvs.
Ar trebui sa fie intampinati cu oferta zilei? Ar trebui sa vada imagini cu magazinul dvs. offline sau produsul dvs. principal? Sau o pagina informativa? Din nou, ganditi-va ce actiuni doriti sa intreprinda vizitatorii site-ului dvs. si daca prima lor impresie despre site-ul dvs. ii va ajuta sau nu sa ii conduca la acea actiune.
Puteti furniza toate informatiile relevante si pertinente despre afacerea dvs. insa inevitabil unii utilizatori vor avea intrebari suplimentare. Sunt oportunitati grozave deoarece ati trezit deja interesul utilizatorilor respectivi insa ar trebui sa va poata gasi rapid si cu usurinta informatiile de contact. O pagina de „Contact” de pe site-ul dvs. ar trebui sa fie suficienta.
Rspunsul este simplu: Cu siguranta, da, aveti nevoie de un website.
Crearea unui website este mult simpla avand la dispozitie tool-uri complete de gestiune a continutului precum WordPress. Puteti crea un website care reflecta afacerea dvs. in cea mai buna lumina posibila si o puteti face foarte rapid.
Amintiti-va ca planificarea reprezinta jumatate din munca de creare a site-ului web. Daca incepeti crearea site-ului dvs. web cu obiective clar definite, veti avea mai mult timp la dispozitie pentru a decide incotro ar trebui sa mearga lucrurile si ce informatii ar trebui sa afisati.